La La La Kerjalah


Heyyloo…
Masa untuk apdet…!

Hari sabtu yang malas. Lately ni (dalam seminggu dua ni la) malas betul nak pergi kerja.
Bila dah pergi kerja, malas pula nak buat kerja.
Hihhi, vitamin M yang melampau sudah mula menular nih… Ngee…

Mana tak malas?
Kerja baru hendak surut, dengan tiba-tiba nya bertimbun balik.
Rajin macam mana pun kerja tetap tak habis-habis.
Tu yang jadi bertambah malas tu.
Hisyyhh, tak baik kan saya…?

Setiap pagi, bangun tidur saja dok sibuk pasang niat:

‘amek EL la ari ni’

Atau

‘datang lambat sket la ari ni’

Tapi, bila terbayangkan tulisan kad ketik menjadi merah, terus kensel niat jahat itu.
Hahha, kan saya da kata,
Saya skema!

Lama rasanya tak pergi bercuti.
Cik Norma, bila kita nak jenjalan lagi…?
Huhhu…

Hari Khamis lepas, seronok gila bila Incik Bos suruh saya hantar important document ke HQ di PJ.
Yayy, boleh balik awal!
Pukul 4.30 sudah sampai rumah. Hahhaha.

Mungkin disebabkan itu, semalam Incik Bos suruh saya buat kerja yang agak menyampah dan leceh.
Deadline – 20 April 2009 which is this Monday!
Banyak lagi woo yang tak siap.
Kejap lagi nak pergi check sump dekat site pulak.
Yuck…



nota kaki: kawan-kawan, apa yang harus saya buat dengan no tel Incik W yang saya dapat awal bulan hari tu? Save saja kah…? Huhhu…


5 comments:

my hidden stories said...

save2..tak nak forward kat aku

bEtTy said...

isyhh kamu ni..

ko kan da ade abang naz..

cukup2 la tu..

bagi can kat kawan2 yang solo...

hahaha...

theblabber said...

keje rajin2..jangan malas2
Eheh

bEtTy said...

incik mieji da macam jadik boss saya pulak..

hihihi...

theblabber said...

betty,
the sijil valid for life :)