Happy Day


Ho-ho-ho…
Sangat gumbiranya saya hari ni ya kawan-kawan.
Internet connection di tempat kerja sudah boleh digunakan kembali!
Yayy…!!

Tak perlu membazir duit kompeni untuk beli USB wireless port.
Cuma perlu bekerja keras untuk mencari cable.
Habis bilik stor pun aku punggah waktu lunch hour tadi…
Hahaha…
Watver it was, mission accomplished…!

Sekarang boleh la start google balik.
Terutamanya, showtime kat GSC…
Hehhe…
Emm, nak tengok cerita apa eh…?

Fast and Furious 4…?

Talentime…?

Uh-uhh, He’s Just Not into You keluar next week…!



nota cardio: hari ni dapat ‘waiem’ ngn incik W. incik W tau nama betul saya…! wahhh…!!


5 comments:

my hidden stories said...
This comment has been removed by a blog administrator.
bEtTy said...

sori miss hidden..

sye terpakse men 'delete' komen kamu..

i'm in disguise..

incik W - hmm, betul la tu..

sowi again ye kak..

=/

my hidden stories said...

ok..saya setuju...

ila said...

ala.....
aku tak tau cite ni

hehehe....

betty....kamu da tak sudi tgk wayang ngan saye?

bEtTy said...

isyhh kamu ni cik ila..

sye sudi je tgk muvi ngn kamu..

lagi2 kalo kamu yg belanje..

ngee...