Tanjobi O Omedeto


Mr. Imran Ajmain was the first person who gave the Happy Birthday wish to me today!
Yay me…! Hahha, perasan gile.
Sebenarnya pagi tadi, masuk je kereta switch on radio, terus dengar lagu ‘Selamat Ulang Tahun… Sayang’ from Mr Imran.
So, secara tak langsungnya, Incik Imran itu telah bagi wish kat saya la…kan? Hehhe…

Tapi rasa macam tak excited sangatlah tahun ni.
Tatau nape.
Mungkin kerana the first wish was dapat daripada ‘stranger’ kot – not my own family nor closest friends.
Uhhuhh, agak sedih juga sebenarnya.

Tapi takpe lah, at least dorang wish jugak – later after saya jerit,
“Yey, Imran dedicate lagu ni kat orang…!”
and soon after that my Ibu baru perasan,
“Eh, ari ni birthday Angah, eh? Ibu terlupa la… Happy Birthday…!” (T_T)

Another story, my Ayah.
He called my elder sister and wish her happy birthday pulak!
Apakah? Ayahku sudah ter ‘kompius’.
Sedih…sedih…

Lunch hour today, one of my closest friends, Cik Zura belanja makan kat Kenny Rogers.
Wuhhu, thanks ye kak…!
Tak plan pun sebenarya, skali terserampak pulak kat Alamanda (pada kala saya sedang terburu-buru mencari sesuatu yang sulit di Watson…hahha…).
And terus Cik Zura ajak saya lunch sesame.
Alhamdulillah, rezeki birthday guwe… ;)



Nota kaki: FYI, none of my office mate gave me any wishes today. Except for our own Dato’ KT – he gave me a birthday card. Ok lah daripada takde langsung kan?


4 comments:

ila said...

Kakak.....

sampai hati kamu....

kirenye saye wish pada kamu jugak kan??

Waaaaaa

bEtTy said...

ramai je yg wish..

isyhh..isyhh...jgn la seday..

it's just aku je emo mase besday ari tu..

huhuhu..

my hidden stories said...

kak..happy belated besday!!

bEtTy said...

tengkiu...

hihihi...