Stupid Mistake


Pertamanya.
Saya tidak sepatutnya membenarkan diri saya terjebak dengan perkara-perkara rumit. The work load is already enough to make me feel sick.

Keduanya.
Saya tidak sepatutnya fikir tentang perkara yang remeh. But why do I always keep doing it? Buang masa saja.

Ketiganya.
Saya baru sedar bahawa kawan-kawan saya lebih advance, sudah sampai ke fasa yang lebih rumit berbanding saya. Rupanya, saya masih lagi berada di fasa budak sekolah which is lots of unmatured things going on with me now.

Keempatnya.
Saya ‘blur’ dengan tugasan kerja saya sekarang. Apakah?

Kelimanya.
I felt like my self kind of pathetic sometimes and I think it’s true (T_T) because my friend also said so. Kawan saya kata, saya orang kedua yang dia ‘sedih’kan berbanding rakan-rakan yang lain.

Uhhhggghhh…!
Teruk sangatkah saya…?

3 comments:

theblabber said...

parah tu cik betty.
tp kadang2 saya pun pikir camtu. so kita ni kira normal lah kan?

bEtTy said...

normal ke..??

kadang-kadang rase mcm alien pulak..

huhhu..

ila said...

????

Wutt is ur stupid mistake ni kak??

everybody makes mistake....

me also....

meh peluk skek..... ;p