Filtered Survey


Bosan.
Layan survey.
Di ambil dari
sini.
Pakai tajuk yang sama sebab saya tak jawab semua soalan.
Hanya jawab yang saya suka saja. Ngeh… :B


Have you ever laid on a bed and stayed there for no reason at all?
# Yeap, mesti lah pernah. Baring-baring. Golek-golek. Nak baring atas katil pun kena ada reason ke?

Do fish belong in water or on your dinner plate?
# Ikan-ikan yang pelik dipersilakan tinggal di dalam air sahaja. Sekian, harap maklum.

Do you hate being the first person to start a conversation?
# Kalau formal conversation, ya, saya memang tak suka. Tapi jika borak-borak kosong terutamanya tentang topik yang saya suka, saya bersedia bercakap tanpa perlu dipaksa.

Would you rather die or eat another human being?
# Sesungguhnya saya bukan la pemakan daging yang tegar. Daging lembu pun saya jarang-jarang makan, inikan pula daging manusia. Makanya, dengan rela, biarlah saya mati. Innalillah.

Seafood is disgusting, isn't it?
# Bergantung. Makanan laut yang biasa-biasa seperti ikan, udang, udang kara, ketam, itu semua ok. Tapi yang pelik-pelik itu, terima kasih ajalah. Pelik dan ‘menggelikan’..? >>Tak baik betul cakap makanan macam ini. Sila jangan tiru ayat saya. Ngee…

Would you marry someone if you thought their parents were insane?
# Err, mungkin tidak. Takut la. Adakah gila ada terkandung dalam gene seseorang? Kena rujuk kepada pakar ni.

Have you ever been stuck in a certain position for minutes or hours?
# ‘Posisi tertentu’…? Hmm, saya kurang pasti. Mungkin belum pernah lagi.

What do you do if someone offends you? (by purpose or accident)
# Oh, saya akan cuba mengawal perasaan saya. Saya jarang mengeluarkan kata-kata kesat terutama dalam keadaan-keadaan yang cemas. Tapi dalam otak saya, hihhi, habis semua sumpah seranah sudah saya hamburkan kepada orang yang kurang ajar itu.

Would you ever jump off of a cliff if you were surrounded by wolves?
# Jika saya panggil Incik Edward Cullen, bagaimana…? Hehhe…

Is webcam good or bad?
# Teknologi adalah bagus. Tapi gunakanlah ia dengan sebaik-baiknya. Kalau pengguna tidak menghargai teknologi yang hebat ini, maka ianya akan menjadi sia-sia belaka.

Do you see the person you like/love in your dreams?
# Ya…! Saya pernah. Saya pun tak tahu macam mana saya boleh dapat mimpi yang indah itu. Satu pengalaman mimpi yang kalau boleh, saya mahu save dan simpan elok-elok dalam cakera keras otak saya. Malangnya, memori manusia terhad. Semakin hari, semakin hilang kenangan mimpi indah itu. Huhhu…

Do your parents/guardians always disapprove of the people you date?
# Dulu, ketika umur saya belum mencecah 25 tahun (uhuk…), mereka (terutama Ibu saya) sangat risau akan saya. Tapi sekarang (terutama Ibu saya) mereka seperti sudah boleh percaya kepada saya. Oh, saya pernah bertemu janji dulu, tapi mereka tidak tahu. Selepas jumpa baru tahu. Temu janji bodoh-bodoh saja. Nasihat saya, jangan ikut perangai saya. Sangat bodoh tindakan ini. Dengarlah.

If you had to live on $1 a day, could you do it?
# Mungkin boleh. Duduk rumah sahaja. Pastikan semua makanan dan keperluan harian semua ada. Keluarga saya tahu bagaimana berjimatnya saya (tapi kebelakangan ini selalu kesempitan wang pula. Aisyhhh…)

Is pink too girly?
# Jika penggunaan warna merah jampu yang keterlaluan, semestinya kelihatan terlalu ‘perempuan’. Dan saya tidak suka orang kata saya macam ‘perempuan’. Kamu tahu? Saya tak suka. Geli lah.

Is black too emo/goth?
# Oh tidak. Hitam itu menawan. Misteri dan tampak eksklusif. Elegant!

If you had to shout something from a mountain top, what would it be?
# Isyhh, saya malu lah nak tulis kat sini. Tapi saya nak tulis jugak – “Imran Ajmaiiiinnnnnn..!! Bila kita boleh jumpa laaaggggiiiiiiiiii………..??????!!!!”



No comments: