Punca dan Tindakan



The cause


Untuk 2 minggu ini, kalendar hujung minggu saya dipenuhi dengan undangan perkahwinan.

On the 23rd May 2009.
Puan Nurul Nafisah dan pasangan. (hihhi, pchah da jadi ‘Puan’…!)

Adi & Pchah

The Gediks

A week after that, 30th May 2009.
Puan Noor Farizan dan pasangan.
Congrats juga kepada Puan Farizan ye dengan kerja baru.
Bertuah betul kamu.
Jangan lupa dengan kompeni yang lama ya.


Hafiz & Ijan



The Coursemate

The 3-tier cake... Nice!



Oh, and that evening also, I met this gorgeous man!
Hahha, kacak lah orang ini.
Saya suka!
Walaupun saya sangat cemburu (jika benar hubungannya dengan adik Datuk Siti itu…huhhu…)
Takpe, takpe… Gossip je tu, kan Imran kan…?


Dan pada 31st May 2009.
Puan Siti Rahayu dan pasangan.
(ehem, saya suka le pelamin kamu…!)


The Gediks - again...!



Jepun, ape ko buat haa..? ngee...



Tahniah ye teman-teman.
Status kamu sudah bertukar…!


And finally 'The Action' - keterujaan melampau




Nota cardio: Terasa seperti curang dengan Edward Cullen pula. Ngee… I just can’t help it. Gosh! He’s sooo tall…!!


6 comments:

ila said...

babe....

santek nye kawan-kawan kite kan?

huhuhu

cemburu! ku akui!!

bEtTy said...

rezeki diorang sampai dulu..

aku redha..

hahhha...

Wife and Her Daily Notes said...

thanks tau kakak....i dah pindah blog baru nie

my hidden stories said...

muka kamu ada di sini lahh : http://www.imranajmain.com/

bEtTy said...

saya tahu..

pasal tu saya suka..!!

tinggi kan dia??

ila said...

Eleh....
die tak jumpe aku lagi je tu...
kalo die jumpe aku sure nak tangkap gamba ngan aku ala-ala gaye gedik sajer...

hehehhehe