10 Things / Facts about Me


Lagu Miley Cyrus kah? (7 things I hate about you)
Tajuk filem kah (10 things I hate about you)
Apakah? Semua pun pasal yang benci. Hehhe…

Tak tahulah orang benci ke, suka ke, tapi entri kali ini is all about me – Betty (well, as tagged by this person). So here it goes; 10 things about me-self:-

1. Saya tinggal ngan parents saya. (haha…skema siot)

2. Saya berangan-angan nak tinggal sendiri and beli rumah sendiri. Baru rasa macam orang yang hampir mencapai usia 25 tahun kan? Independent gitu… Boleh kah?

3. Saya suka bangat sama itu Incik Edward Cullen! Oh, jikalau la vampire itu betul-betul wujud, saya mungkin akan jadi segila Bella Swan – turning myself into a vampire too.

4. Setiap hari, Isnin hingga Jumaat, tepat pukul 8 malam, saya akan tukar siaran tv ke Channel 711 for Friends sampai la ke pukul 9 malam. Pastu saya tido. Awal kan waktu tido saya? Tapi skang ada American Idol pulak. So kadang-kadang tak dapat la tengok Friends. T_T

5. I wish to travel all around the world, jika ada duit yang cukuplah. And I’m looking forward to it. Cik Norma! Mari kita jenjalan. Tinggalkan dorang yang nk kawen tuh…hahaha. (Amigos, don’t be mad ok…ngee…)

6. Sekarang, saya bekerja dengan sebuah syarikat pembinaan dan sedang menguruskan sebuah projek hotel di Putrajaya. Berkemungkinan saya akan terus berulang alik ke Putrajaya kerana our next project also will be at Precinct 9 – National Cancer Institute (NCI). So, macam lama lagi la saya jadi orang Putrajaya.

7. Saya ada seorang nephew yang saya rasa saya boleh jatuh suka dengannya jika saya sebaya umurnya. He’s 7 year’s old by the way but so damn handsome! Aduh… Dan saya rasa dia pun suka sama saya. Hahha… Nanti saya aplod gambar dia ya.

8. Saya sangat suka makanan yang pedas terutama sambal goreng cili api + cili masak yang ibu saya buat. Saya juga boleh makan nasi dengan kuantiti yang sangat banyak dan makan hanya satu jenis lauk sahaja. Jika ada sambal goreng ibu saya, itu saja sudah memadai. Tak percaya, tanya kawan-kawan saya.

9. Saya sangat tidak sabar-sabar tunggu 20 November 2009 – Twilight sequel: New Moon. Jangan lupa ya!

10. I always hope for a miracle to be happen in my life. Insya-Allah. Ngee…



That’s all folks!

5 comments:

ila said...

heheheh.....

refer No.5
MARI..............aku mmg gile nak bejalan je ni.....duit je tak do! hehehehe


saye amat percaya dengan kuantiti yg ko amek tu kak! mmg sgt menggerun kan...tahap org laki makan.....

tapi saye amat pelik sbb kamu tidak gemok-gemok walopon makan seperti gajoh! heheheheh......keding je ko ni.....

Me also hoping for a miracle :p

Pray for it!!!

bEtTy said...

jom..jom..next trip kite g mane pula ye cik norma??

kadar metabolisma tinggi sgt kot..

yeap..
pray hard babe..
hihhi..

my hidden stories said...

wahh..

asal no 5 tu nama aku takder?

bEtTy said...

hihi..

just for the bachelorette..

wink..wink..
;)

ila said...

uit?? tak baik tau ko ni...
ajak je la cikgu ayu!

die kan tengah single lagik!

;p


Sian ayu.....alololo.....meh ddk kat aku yer