Internal Conflict


Saya ada satu masalah.

Just don’t be too nice to me.

Or I would be very clingy and dependent.

Saya tahu siapa saya.

Very stubborn person, but yet I own a very soft hearted.

Jangan dekat dengan saya.

Pergi main jauh-jauh.

I don’t want the same thing happen to me again.

Tolong, biarkan saya dengan dunia saya.

Jangan ganggu rutin saya.

I like to stalk people, not the person to be stalked to.

Saya lebih senang begitu.

Biarkan saya dengan dunia saya.



*Ini hanya mengikut layanan imaginasi penulis. Penulis saja yang suka fikir yang bukan-bukan. Hanya ada kena mengena dengan penulis sahaja. Harap maklum.*



nota telinga: aku tak mau naik motor lagi even I know u have a Persona. I already got my own Saga. Wink…wink… ;)


3 comments:

ila said...

uit kakak....
hehehhe.....
amboi3...

chillax...

bEtTy said...

hahha...

kenyang baru pas balik dari cyberjaya...

*this time treats on me*

guilty - no more

la..la..laaa....

theblabber said...

saya juga mempunyai masalah yg sama