Mari Bercerita


Ok, mana nak start dulu…
For the last 7 days, ada banyak sangat benda happened to me.
Ada yang best sampai tahap dewa dan ada yang hampes cam cipan pun ada (wah! Aku mencarut kah…?haha)

Malas nak story panjang. Jadinya entri kali ini letak gambar saje lah eh…
Ok, satu.
Last Saturday, memang da set date awal-awal nak gi Alamanda.
Nape eh?
Ternampak kat MPH, there’s signing session for book ‘Reaching for the Stars / Mencapai Bintang-Bintang’ and the most gorgeous male in Malaysia which Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor akan datang.
SO, tandakan calendar awal tahun 2009 dengan cemerlangnya.
Good start eh for 2009, meeting great people, kan?
Tak beratur pun untuk amek signature dokter ortho yang kacak itew, cuma berjaya snap gambar dengan banyaknya. Hahaha… Obvious gile masa amek gambar tuh. Da la berdiri tengah-tengah, pakai baju lak kaler Hijau+Kuning (hagak striking laa…). Lawak… lawak…





Dua.
Got invited for a Hi-Tea at Restoran Puteri Taman Tun Dr Ismail.
Ye lah kan, kebelakangan ni banyak betul yang invite suruh join MLM. Kalau dengar story memang interesting tapi tu lah kan, bukan senang nak senang. Dan, saya termakan juga dan dengan jaya telah membeli satu produknya. Niat – untuk my Ibu and Ayah guna. Betul, ikhlas. Kalau elok, saya beli untuk diri sendiri pula dan mungkin rekomen kat kawan-kawan yang lain.
Ok, back to the story.
Sebab saya beli barang itu, saya pun dijemput la ke Hi-Tea itu (yang majoritinya dikuasai oleh kaum-kaum ibu. Sungguh aku sengal masa tu. Nasib baik ada adik ikut skali).
The best part was when suddenly my sister noticed some familiar face – its Damian.
Ok…ok… saya tahu ramai yang tak kenal kan?
He’s from V.E. The group where got Lah Ahmad, Zaf, Cham and Shah.
Ada kenal?
Kalo tak kenal sila sorok kan diri anda di belakang almari (ngee, just kidding)
Tiga.
Semalam kereta saya kena langgar lagi!
Hampeh…
Tak la teruk macam yang first (obviously sebab kena langgar ngan bas kan), hanya scratch saja. Tapi still hangin weih…
Tempat yang sama pulak tu.
Kena mandi bunga agaknya koibito aku nih…






2 comments:

ila said...

hehehhe
sian kamu....
kete aku pun da byk calar balar nye....uhuhuhu

bEtTy said...

tu la pasal...
ingat nk polish jek..
tpi masa tu..
very the limited edition...
ngee..